zondag, oktober 01, 2006

Een klein beetje Belgie in ons stulpje

Een klein stukje Belgie in het verre Los Angeles. Na een maand wachten heeft Pieter nog eens kunnen genieten van stoofvlees met frietjes. Mijn stoofvlees is nog lang niet zo lekker als dat van zijn mama en de frietjes zijn ovenfrietjes, maar het was zeer goed eetbaar en het waren vertrouwde smaken. Morgen kan hij van de restjes genieten, terwijl ik weer naar het verre San Diego vertrek.

Volgende weekend zal er zeker vis op het menu staan. Als iemand een goede viswinkel die niet te duur is hier in de buurt kent, laat dan maar iets weten. Ik sta ervan te kijken hoe klein de visafdeling in de supermarkt is, zeker als je bedenkt dat we hier zo dicht bij de zee zitten. In San Diego is er nog minder keuze :(

5 opmerkingen:

kristine@BackinBelgium zei

Wanneer start gij uw restaurant met Belgische specialiteiten? (hihi) Ge zou zeker nog goed eraan verdienen ook...
Hoewel ik vanavond lekker gegeten heb, ziet dat stoofvlees er erg lekker uit...

saskia zei

Ach,

k ging in Leuven ook al eens een restaurant opstarten voor studenten. De alma is nu niet bepaald lekker en ik dacht voor een iets hogere prijs, maar goedkoper dan een restaurant wil ik het ook wel klaarmaken :)

Verder dan dromen ben ik nooit geraakt :)

Maar nu alleen nog 'bruine' bloem vinden en dan kan ik eens mijn kookboek dat ik speciaal heb gekocht voor brood te bakken hier, bovenhalen :)

Kristine je bent altijd welkom (alleen is er nog steeds geen zetel en moet een mens dus zeer sociaal op de grond zitten momenteel :))

Anoniem zei

MMM, ik krijg ook al honger als ik dat bord zie...

kristine@BackinBelgium zei

Saskia, dit heeft niets met het lekkere stoofvlees meer te maken, maar ik wilde je gewoon maar effe laten weten dat bij Albertsons inderdaad een grotere keuze aan vis is... Heb er gisteren lekkere kabeljauwfilets gekocht... Heerlijk! Dat groenten en fruit daar goedkoper zijn, zou ik niet zo direct durven zeggen... Vergelijkbare prijzen zou ik zo zeggen... wel een "grote" keuze!
Succes!

saskia zei

Albertson it is this weekend :)