zondag, oktober 29, 2006

De kleine geneugdes van het leven

De kleine geneugdes van het leven zijn een betere geluidsinstallatie, zodat ik eindelijk met volle teugen kan genieten van mijn Studiobrussel podcasts. Elke week download ik braaf 3 nieuwe podcasts, waar ik dan trouw naar luister op mijn laptop met mijn oortjes in terwijl ik aan een of andere huiswerk taak werk, of gewoon wat surf.

Vandaag heb ik de boxen die we gisteren gekocht hebben (niks extreem fancy, maar gewoon een duidelijk upgrade van de boxen die in de TV zitten, of die op de laptops staan) getest. Dit heeft het strijken een stuk aangenamer gemaakt. Het maakt mij gewoon vrolijk van eindelijk na een hele week dezelfde slechte muziek (bijvoorbeelde de nieuwe verkrachting van zuid-duitse /zwitsers /oosterijkse muziek door Gwen Stefani. Waar is de tijd dat ze met no doubt nog goede liedjes maakte)te moeten horen terwijl ik met de auto rijd. Trouwens als iemand mij een goede radiozender (een die lijkt op studiobrussel trekt) hier in LA kan aanbevelen, laat maar komen.

Nu er is een mogelijkheid om mijn mp3 speler aan te sluiten op de geluidsinstallatie in auto. Ik ga dat morgen eens proberen tijdens mijn wekenlijkse trip zuidwaarts.

En bij de kleine geneugdes van het leven hoort, natuurlijk ook je 2de kleine teen verkeerd stoten aan de lege IKEA dozen die nog rondzwierven terwijl we verder aan het inrichten zijn. Hij begint langzaam te verkleuren en hij voelt wat pijnlijk aan, maar je kan er toch niks aandoen. Gewoon proberen em niet nog eens te stoten :)

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey!

Zie ik daar de logitech 230 staan?
Idem als bij ons, grappig!