maandag, oktober 30, 2006

De kleine boosdoener :)

Hihi, mijn tenen staan op het internet. De kleine boosdoener is de tweede van boven. Dankzij het mooie bruine kleurtje valt het iets meer paarse kleurtje op mijn 2de kleinste teen niet op. Hij is ook niet meer zo gezwollen als gisteren (ik vermoed dat dat de meeste pijn veroorzaakte, want vandaag voelt hij een stuk beter aan).

Deze week is een drukke week voor mij. Hier in de VS heb je namelijk iets wat ze 'midterms' noemen. Doordat het hele systeem iets meer 'schools' is, heb je niet echt een blok periode met dan examens zoals in Belgie aan de hogeschool of de universiteit. We zijn ongeveer halverwege het eerste quarter en dus tijd voor een examen. Gelukkig doen maar 2 van mijn 3 vakken dat en geeft een van die 2 proffen een take-home examen. Dat is natuurlijk niet minder werk, maar hoe je je werk verdeelt is wel je eigen keuze. Het ander vak is gewoon een 'examen' over de leerstof die we tot nu toe hebben gezien. Deze week (net als vorige week, maar dat was omdat ik door het bezoek van de week voordien wat schade moest inhalen) zal ik dus redelijk hard moeten werken.

Gisteren hadden normaal Pieter zn baas en vriendin op bezoek moeten komen. Nu ze zijn beide redelijk ziek en de diner is dus niet doorgegaan. Ik heb maar beslist dat het zonde was om minder lekker te gaan eten, gewoon omdat we geen bezoek kregen en ik heb mijn moeders kip a la Framboise uitgeprobeerd. Pieter vond het enorm lekker (je moet de spekjes er wel uitlaten als we dat thuis dus eens komen veroberen) en sinds ik toch lekker belgisch Framboise bier om de hoek kan gaan kopen, zal dit gerechtje nog wel vaker verobert worden :). Ik was dit keer te laat met een foto te trekken, dus dat zal voor een volgende keer zijn.

Geen opmerkingen: