donderdag, oktober 05, 2006

Argh!

Bij deze even een kreet van frustratie! Argh!
Ze doen hier zeerveel chloor in het water. Meestal ruik je het niet, omdat je dat gewoon wordt, maar af en toe ruik je de chloor walm die rond je hangt (zoals ik nu).
Ik verlang al bijna naar het kalkwater van Leuven, en het ijzerwater van thuis.

Vandaag is het trouwens exact 1 maand dat ik hier werk. Hoera! Ik moet zeggen dat het wel meevalt. Ik heb nogwel geen keet geschopt, en het aantal mensen dat ik op de tenen heb getrapt is nog steeds (relatief) beperkt. Al bij al, een succesvolle eerste maand.

2 opmerkingen:

kristine@BackinBelgium zei

Ik zou zeggen: DOE ZO VERDER (met dat succesvol zijn, bedoel ik).

Inderdaad, het water da's niet altijd even geurvrij! Maar ja, daar zullen we maar moeten mee leren leven zeker?

Anoniem zei

Nog geen keet geschopt. Yeah right. Straks denk ik nog dat je voorzichtig geworden bent.
Het moet de chloor zijn...