zondag, september 03, 2006

Toegekomen in het verre westen

Het is zover. Gisteren iets na 6 uur LA tijd zijn we op de luchthaven toegekomen. We hebben dan maar beslist een auto te huren voor een week, dan kan ik makkelijk naar San Diego en kunnen wij ondertussen makkelijk wat winkelen in winkels die niet direct te voet haalbaar zijn.

We zijn al eens in Vons geweest vandaag. Croissants gaan dus vanaf nu een luxe artikel zijn. Amaai die waren duur, maar de rest viel goed mee. Ook maar direct mijn Vons kaart gebruikt en daardoor spaar je echt iets uit (dus ne keer iets anders dan die delhaize/GB kaart waar je na lang sparen misschien een handdoek krijgt). Als Nivea fan, ga ik allesinds niet in Vons aan mijn trekken komen (we hebben waarschijnlijk iets gevonden dat eigenlijk Nivea is maar gewoon een andere naam heeft). Straks gaan we nog een tweede telefoonkaart kopen en dan ook eens naar fietsen kijken, zodat Pieter dinsdag naar zn werk kan en ook eens langs de administratie van ons nieuw appartement om te horen wanneer we er echt in kunnen.

Vanavond dan maar iets te eten gaan halen of gaan eten. We kunnen in onze tijdelijke verblijfplaats wel koken, maar ik heb niet echt veel goesting om eerst hier in de keuken wegwijs te maken om dan tegen het einde van de week alweer aan een andere keuken te wennen.

Hopelijk kunnen we vrijdag in ons stulpje in. Dan kunnen we die vrijdag al eens langs IKEA rijden voor wat meubels en ook de frigo eens uitzoeken. Goede adressen voor frigos te kopen in West LA zijn dan ook altijd welkom.

Ik ga maar eens wat luchterige kleren aandoen, want een super mooie dag vandaag en de kleren die ik Belgie aanhad zijn veel te warm voor dit weer. Dan maar eens lekker buiten in het zonnetje wandelen en eens wat winkelen.

2 opmerkingen:

kristine@BackinBelgium zei

Wij hebben onze frigo bij Home Depot gekocht... da's vlak bij jullie toekomstige flat! Dat is op Jefferson Bld.

Succes met alle aankopen zou ik zo zeggen!

Elsie zei

Mocht je er ondertussen nog niet achter zijn ivm de Niveaproducten. Ze verkopen die bij CVS Pharmacy ook!
Succes en groetjes

Elsie