dinsdag, september 05, 2006

Eerste werkdag

Mijn eerste berichtje, en tevens mijn eerste werkdag. Vandaag is het dan zover, de reden waarvoor ik toch naar de Verenigde Staten ben gekomen. Het zal wel even aanpassen worden: een nieuwe omgeving, nieuwe collega's, ... Ik ben er zeker van dat alles goed zal verlopen, maar toch ergens speelt de onzekerheid een beetje mee.

Achja, om toch ook maar iets over het dag -dagelijkse leven hier te zeggen: het water riekt enorm hard naar chloor. Ik krijg bijna al heimwee naar het verkalkte water uit Leuven.

6 opmerkingen:

@nn zei

Het ga je goed met dit nieuw stukje in je leven. Ben je nu in San Diego? En wat doe je daar nu van werk? En Pieter ergens in LA en wat doet die nu daar zo alleen?
Of ben ik die informatie ergens op je blog overgeslagen?

Pieter zei

Ann, ik denk dat je je vergist. Ik (Pieter) had dit berichtje geplaatst :)
Saskia zit deze week wel in San Diego, allerhande dingen regelen.

@nn zei

Oh, heb ik me even vergist! Ik zal volgende keer beter opletten, maar ook jou wens ik alle goeds hoor!
Maar nu heb ik wel nog antwoord op mijn vragen he?

kastelke zei

Veel succes! En zorg dat ze allemaal te weten komen waar België ergens op de landkaart staat! ;-)

kristine@BackinBelgium zei

Uiteraard had ik het gisteren zelf té druk om je blog te lezen... vandaag dus wel effe de kans gehad. Hopelijk is de 1ste dag goed verlopen en loopt ook voor Saskia alles van een leien dakje in SD.
Succes met de job!
Tot binnenkort hoogstwaarschijnlijk zeker?

Annelica zei

Oh hemel, je begint het famous verkalkte water in Leuven te missen, dan moet het water daar bij jou wel héééééél erg slecht zijn ;-)
Oops ik kan alleen een comment schrijven als ik ook eblogger ben...ik zal dan maar mijn nooit-gebruikte-oude eblog account ingeven...