maandag, juli 14, 2008

Roadtrip: Lake Tahoe


Het weer was de volgende dag nog steeds uitzonderlijk warm en omdat ik met het ergest ochtendhumeur ooit was opgestaan, had ik echt geen goesting om te gaan wandelen. Daarnaast, moet ik heel eerlijk bekennen dat van alle plaatsen die we gingen bezoeken deze trip, Lake Tahoe, mij het minst aantrok. Het leek mij een logische tussenstop.

Pieter heeft mij dus mogen meeslepen. Omwille van mijn prachtig humeur hadden we dan ook geen lunch mee en maar 1 fles water. Wat eenmaal we goed aan het wandelen waren en weet ik wat voor vrolijke chemicalien het ochtendhumeur verdreven was het echt prachtig. Ik had er spijt van dat we zonder lunch en met maar 1 fles water vertrokken waren. Ik heb zo een vermoeden dat het er prachtig was en dat we daar op ons gemak gewoon een uurtje van de natuur hadden kunnen genieten aan een van de vele kleine meertjes.


Nadien nog naar de cascades gaan kijken. En ik moet zeggen, dit ene dagje heeft ervoor gezorgd dat ik ooit nog wel eens graag terug zou gaan naar Tahoe. Al was het maar om die ene wandeling af te maken en van de meertjes te kunnen genieten.

Ahja, voor de computer nerds, we zijn een familie lid van de beroemde Claude Shannon tegengekomen. Voor zo ver wij het konden verstaan zijn zoon. Allesinds was het zeer interessant om met hem een babbeltje te houden. Zo zie je maar wie je al wandeld tegen komt.

Geen opmerkingen: