dinsdag, november 28, 2006

KOUD!!!



Brrr, tis maar koud. Jaja de volgende nachten gaat het nauwelijks warmer dan het vriespunt zijn hier in La Jolla. En overdag is het maar een 16-18 graden celcius. Voor mensen die vorige week nog bijna 30 graden hadden is dit een schok voor het systeem.

Nu ik heb gezien dat het in Belgie overdag ook niet warmer is en dat is dan al zeer warm voor deze tijd van het jaar. Maar ik begon zo te wennen aan de eeuwige Californische zomer. We hebben ondertussen ook de eerste regen gehad. Vooral in Los Angeles was het de eerste regen, hier in San Diego had ik al een regendag meegemaakt (zeer troostenloos zoals je op de foto kan zien) en daarnaast hebben mijn 'roommates' verteld dat ik er zelfs een paar gemist heb.

Langs de positieve kant, mijn eerste quarter zit er bijna op. Na deze week stoppen de lessen en nadien moet ik nog examens afleggen. Eigenlijk heb ik maar 1 echt examen. Mijn andere examens zijn papers schrijven en een presentatie geven.

Geen opmerkingen: