donderdag, november 09, 2006

Racoons


Damn, ik beloof volgend weekend neem ik het fotoapparaat mee (en dan zal ik natuurlijk niks zien dat de moeite waard is om te fotograferen). Daarnet, na een lange studeersessie in de bib, zag ik toen ik de bib verliet rond 9u 3 racoons voor de schuifdeuren van de bib zitten.

Iedereen was ondertussen druk bezig met fotos te trekken met het gsm toestel (ik heb zo'n snufjes niet, omdat de kwaliteit ervan enorm hard tegenvalt als je een betaalbaar model wilt kopen of toch dat verhaaltje ga ik mijn eigen nog ff blijven wijsmaken :)). De 3 beertjes zaten op nauwelijk 1-2m van mij en ze waren druk bezig met een of andere schil van een of andere vrucht te spelen. Ik hoop dat ik zo nog veel mooie dingen kan zien hier in Californie.

3 opmerkingen:

@nn zei

Daarnet zat er eentje onder mijn auto aan de garage en soms zien we er ook aan de kant van de weg, aangereden. Ze zitten hier blijkbaar nog massaal. Mooie dieren he!

Elsie zei

Ze zijn zo schattig he! Het is wel tof dieren in de vrije natuur te zien die je hier in Belgiƫ niet tegenkomt. En totaal niet schuw, want ze weten goed genoeg dat er eten te rapen valt.

Anoniem zei

Racoons zijn ongelooflijk mooi he! Maar op plaatsen waar ze gevoerd worden door toeristen, kunnen het soms best wel vervelende ettertjes zijn, vond ik