donderdag, juli 09, 2009

Utah day 4: Flaming Gorge and dinosaurs


Vandaag zijn we dan na een lange rit door Wyoming weer terug in Utah belandt. Onze route volgt momenteel de 191 (voor mensen die zo nieuwsgierig zijn). We hebben een klein beetje om gereden om vooral van Flaming Gorge National Recreation area te kunnen genieten. Dit gebied is geologisch enorm interestant. Door de vervorming van de aarde zijn hier een hoop verschillende geologische lagen zichtbaar, die een hoop informatie leveren voor hoe het leven hier op aarde was, voordat er mensen waren. Door een dam is er nu ook een mooi meer dat de canyons gevuld heeft.


Nadien zijn we door gereden naar Vernal. In Vernal is er een mooi museum over dinosaurusen. Hier konden we op ons gemak kijken naar een paar van de geologische vonsten van deze buurt. De avond wouden we afsluiten met een rustig etentje, maar spijtig genoeg heeft het restaurant daar een stokje voor gestoken. We hebben zeker 10 min gewachten voor ze onze bestelling kwamen nemen, dan nog eens 15 min op een glaasje water. Dan 30 min later brachten ze al het eten te samen, waarbij het duidelijk was da k mijn eten 15 min eerder had horen afroepen door de keuken en dus waren de frieten koud. Pieter zn vis was zwart. We hebben dus alles terug gestuurd, terwijl k van mijn sla at en Pieter van zn soep. Uiteindelijk nog eens 20 min later kwamen ze terug met ons eten. Na 1 hap in mijn hamburger, heb k em niet meer aangeraakt. Hij was compleet aangebrand aan de onder kant. Uiteindelijk zijn we zelf nog naar de toog moeten gaan om te betalen. Gelukkig hebben ze iets van de rekening gedaan, maar dit was veruit het slechste da k ooit gegeten heb in Amerika, qua eten en qua service. Het ergste was da ze maar excuses hadden voor al hun problemen. Ze proberenden mij nog een schuld gevoel aan te praten met mijn hamburger da het zwart zijn mijn schuld was.

Geen opmerkingen: