maandag, juli 27, 2009

Posters

Eindelijk nog eens een blogje. Na onze roadtrip, hebben we geen grote dingen gepland tijdens de weekends. 2 weekends geleden hebben we vooral in de zetel zitten lezen en gingen we naar de oceaan wandelen. Natuurlijk had ik verkeerde schoenen aan en binnen de korste keren had k stevig blaren op mijn 2 kleine tenen en konden we dus vroegtijdig terugkeren. Dan nog hier en daar een projectje afwerken (ventilator kopen voor Pieter zn machientje).

Dit weekend heb ik beslist dat we nu eindelijk eens een paar van de fotos die ik voor kerst van mijn vader heb gekregen gingen ophangen. Dus wij eerst naar de ikea voor goedkope kaders op zaterdag en de verplichte hot dog als we daar zijn. Op zondag dan langs de kunst winkel, om een foam board cutter (matte cutter) te kopen. De mattes van de ikea waren niet het juiste formaat voor onze fotos en dus heeft Pieter na veel prutsen ze dus op de juiste maat gesneden. Dan alles ophangen in de bureau/logeer kamer. Het ziet er allemaal heel mooi uit. Nu moeten we alleen nog de grootste in de slaapkamer ophangen. Dit zal wel wat meer bloed, zweet en tranen kosten. Deze is 50cm op 150cm. Daarvoor kan je geen goedkoop kader vinden, dus we zullen het zelf moeten maken. Ik ben benieuwd wat dat gaat geven. Volgend weekend vertrekt Pieter dan richting New Orleans voor de jaarlijkse Siggraph hoogmis.

Geen opmerkingen: