maandag, oktober 01, 2007

Baby...

Neen, jullie hoeven je niet ongerust te maken... de baby is niet bij ons op komst (ik hoor al oef komen van alle kanten, en niet in zijn minst van ons eigen). Nee, een ex-collega, en toch ook wel zeer goede vriend, Vincent en zijn wederhelft Isabel hebben op 13 September een dochtertje gekregen: Lara.

Vandaag zat er in de post een pakje... Ik wist wel dat Vincent meer had opgestuurd dan gewoon een kaartje (ik vermoede suikerboonjtes), maar wat er in het pakje zat... wel dat was echt wel onverwacht.



Zoals je op de foto ziet, hebben ze er een pot Mayonaise bijgestoken. Bij ons bezoekje aan Belgie in juli, hadden we hun nog gezegd dat het verdomd moeilijk was om in de VS goede mayonaise te vinden, en dat dat toch wel samen met de Kebab de dingen zijn die we het meeste missen (jaja... we missen de ouders en schoonouders ook.... maar die zijn niet eetbaar, en de grootste liefde gaat door de maag...). Nu ik vermoed dat een kebab opsturen wel wat problemen had kunnen geven aan de douane (minste van de problemen vermoed ik). Anyway, ik vind dit gwoon fantastisch! Merci Vincent en Isabel, en nogmaals proficiat met jullie Lara!

Dus als het jullie even uitkomt, kan dan een van jullie blog-lezers tegen dat deze pot leeg is ook een babietje krijgen????

2 opmerkingen:

Sofie & Bart zei

Cool! Vincent en Isabel, als jullie dit lezen proficiat! Ik vind het ook super cool dat Vincent zijn SIGGRAPH roots niet loslaat. Een geboortjekaartje met duidelijke pictogrammen die zeggen waar het op staat. Dat komt mij nogal SIGGRAPH-presentatie-achtig over ;-)

Pieter, veel eetgenot met de mayonaise, zal zeker wel beter zijn dan die 100% fat-free versie die je hier kan vinden.

Janatoon zei

Jammer, dat baby'tje zal niet van ons komen! Want ik kan je verzekeren dat Indische mayonaise al niet veel beter is (die bestaat zelfs niet! want ze eten hier alleen ketchup, op alles!). Geniet ervan!