maandag, april 30, 2007

Update

Tijd voor een kleine update. Ik heb overal kunnen lezen dat het in Belgie zo super weer was de voorbije week. Nu hier in San Diego (en LA) scheen het zonnetje. Niet dat het de voorbije weken zo slecht was (dagen regen heb k hier nog nooit gezien en echt koud was het alleen 2 weken in december), een regenbui kunnen we hier altijd goed gebruiken.

Dus na een week conferentie (toen k de update deed van het bezoek van mijn ouders), had k vorige week een hoop werk in te halen. Tussendoor heb k tijd gemaakt om Marijke (San Francisco) in La Jolla rond te gidsen. Al de andere stukjes van San Diego die ik kende had ze al gezien, en La Jolla verrast de meeste mensen altijd. Ze heeft voor het eerst Dolfijnen in de vrije natuur kunnen bewonderen, die zich natuurlijk niet makkelijk lieten fotograferen. Na naar alle beestjes te hebben gekeken en lang over het water te hebben zitten turen, heb ik haar na via de UCSD campus te paseren weer op een bus richting downtown gezet.

Ondertussen ben ik vorige week dan voor het eerst naar de gym hier op de campus geweest. Die is gratis voor studenten (of beter het zit automatisch in je inschrijvingsgeld inbegrepen). Ik heb namelijk gemerkt hoe belabbert mijn conditie is geworden en daar moet k nodig iets aan doen. Dus vol goede moed ga k deze week verder naar de gym proberen te gaan, zodat k weer fit word voor langere wandeltochten. En wie weet, misschien krijg k binnenkort de smaak van het lopen weer te pakken. Maar momenteel is het nog een te grote uitdaging.

4 opmerkingen:

marijke zei

Nogmaals bedankt voor de rondleiding! Het is me inderdaad niet gelukt de dolfijnen (of zelfs maar 1 dolfijn) op de foto te krijgen. ;-)

saskia zei

Tis graag gedaan. En het zijn lastige beesten, ze werken absoluut niet mee als het over fotos gaat.

Anoniem zei

Oh hemel, zeg me niet dat ook jij nu met start to run gaat beginnen te lopen, want dan voel ik me helemaaal slecht dat ik het niet volgehouden heb! ;-)

saskia zei

Nee,

start to run is niks voor mij. Ik heb ooit 10 jaar atletiek gedaan, maar k ben nooit een lange afstand loopster geweest. Geef mij maar een korte sprint of iets om mee te gooien :) Dus moest k ooit terug beginnen met lopen zal het volgens een saskia programma zijn :) En je moet je niet schuldig voelen. Mijn sportieve uitspattingen duren altijd maar 3 maanden en dan valt alles weer in het water (als ze het al langer dan een week uithouden :))