maandag, april 16, 2007

Woensdag 11 april


Met bijna een week vertraging zal k even dag per dag (hopelijk lukt dat) een verslag geven van wat ik vorige week allemaal gedaan heb. Dit alles geillustreerd met een paar foto's, dankzij het nieuwe speelgoed van mijn vader, dat k voor die korte periode in beslag heb genomen.



Woensdag kreeg k een telefoontje, mijn ouders waren zeer onverwacht al in San Diego. Door omstandigheden waren ze iets sneller door hun woestijn rondrit geraakt en kwamen ze mij nu verrassen. Na een dag werken en braaf naar de lessen te gaan, ben k dan met de bus naar hun RV-park gereden en dan zijn we samen verder naar downtown gegaan om daar dan mijn verjaardag te vieren. Dat hebben we dan gedaan in de Gaslamp quater in een fusion restaurant. Morgen volgt donderdag.


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hmmm, dat eten ziet er heerlijk uit. Even dacht ik dat je dat zelf gekookt had en dat je je helemaal ontpopt had tot domestic goddess!
Gelukkige verjaardag trouwens!

ilse zei

Gefeliciteerd en het water komt me in de mond als ik naar de foto's kijk.

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je verjaardag ook al is het een beetje laat.

gr Petra