maandag, april 09, 2007

Een rustige zondagnamiddag


Na de drukke voorbije weken, zonder echt weekend, heb ik het dit weekend maar eens wat rustiger aan gedaan. Lekker lang in bed liggen, pas tegen de middag ontbijten, etc...

En de namiddag, die heb k dan maar gebruikt om wat te kokerellen. Zaterdag rook de keuken naar appels, kaneel en vers gebak. Om dan later op de dag wat meer Mexicaanse geuren te verspreiden. Zondag heeft de keuken vooral naar Laurier, tijm en rozemarijn geroken, waarbij later nog geur van donker bier en mosterd verspreid werd. Dit alles uiteindelijk gemengd met de geur van verse butternut squash soep met een beetje verse room. Dit alles ondersteun met een glasje witte Luxemburgse wijn en een paar Weekend Knack tijdschriften. Natuurlijk was er eerst nog, zoals elke zondag ochtend, de prachtige geur van gebakken pannenkoeken.

Zodat tegen dat k zondag avond ging vertrekken, mijn ventje die nog moest werken dit weekend, me wist te vertellen dat em zn buikje had rond gegeten en stampvol zat.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Klinkt goed!
Bij ons was er een "curry"-geurtje op zondag... en 't was ook heerlijk!
Donkere bieren gebruik ik ook regelmatig in mijn recepten... lekker hé!

Groetjes,
Kristine

saskia zei

Heel lekker,

en andere favoriet van het huis is ondertussen kip a la framboise. We hebben het wel getroffen met het warehouse hier om de hoek :)

En dan kan je momenteel een bussel asperges kopen voor 99 cent bij de mexicaan om de hoek. Zo goedkoop heb k ze zelfs nog nooit in Belgie gezien. En ze zijn vers, je moet niet de helft weggooien doordat de onderkant hard is.

Anoniem zei

Heerlijk zo'n weekendje in de keuken. Ik krijg honger als ik dat allemaal lees..

Gr Petra

Anoniem zei

hello, gelukkige verjaardag!!!!!!!

xxx
groeten uit engeland

kleine zus