zondag, januari 14, 2007

Noodsituatie

Ik zit hier nu rustig in t-shirt te werken in de living, terwijl de internet radio Studio Brussel door de kamer blaast. Dan wordt de doorgaans goede muziek onderbroken voor het 02.00 ('s nachts) nieuws. "De noodstituatie is uitgeroepen in Los Angeles"... WTF???... "nieuw temperatuur laagterecord, 2.5 graden"... Euhm?... Zo koud voelde het daar straks toch niet aan hier. Blijkbaar maakt het dus redelijk veel verschil uit waar je zit. Ik heb gehoord dat er op 300 meter hoogte sneeuw ligt. Hahaha, al die dure wijken in de heuvels/bergen zullen het nu wel wat frisser hebben. Anyway, gewoon een postje om al jullie ongeruste mensen gerust te stellen.

2 opmerkingen:

@nn zei

Bij ons vriest het inderdaad de derde nacht op rij, zaterdag was de wind op sommige plaats zo guur dat het niet te houden was. Er zijn inderdaad zeer veel lokale verschillen, heb ik zelf dit weekend aan de lijve ondervonden.
Hou je warm!
(Voor alle tuinbouwers bij ons in de streek, de mensen leven er hier van, is het echt wel een ramp, hele oogsten zijn kapot, moet maar eens tot hier rijden, zul je verrast zijn.)

Anoniem zei

Ik moet zeggen dat het voor een Belgsken moeilijk voor te stellen is dat er bij 2.5 graden een noodtoestand afgeroepen moet worden. Straf datte. Ondertussen zitten wij hier met van die rare warme temperaturen rond de 10 graden, eerlijk gezegd snak ik naar een beetje winter. Global warming, scary als je het mij vraagt.