vrijdag, december 15, 2006

Workshop en vakantie


Foto gestolen (of geleend) van Hilde

Het is eindelijk zover: Ik heb vakantie. Mijn zus is ondertussen ook al in de VS, alleen gaat ze eerst de oostkust nog wat onveilig maken en zal ik ze volgende week hier wel zien opduiken (voor de veiligheid heb ik haar uren van de vluchten maar afgedrukt want vorige keer met Stefan had ik mij een beetje gemist).

Het begin van de week heb ik nog braaf in San Diego doorgebracht. Er was een interne workshop op General Atomics en mijn begeleiders vonden het een goed idee mij daar te dumpen :) (en groot gelijk hadden ze, k heb veel geleerd). Op 2 dagen tijd heb ik nog glimpsen van 2 andere vrouwen gezien. Maar ik was de enige vrouw die de volle 2 dagen aanwezig is geweest. Niet dat ik dat erg vind, tijdens vakantie jobs heb ik niet echt goede ervaringen opgedaan van in een vrouwen omgeving te werken. Dus hoe graag dat ik dus ook babbel en koffie kletsjes houd, als ik werk, dan het liefst met venten :).

Woensdag hebben we dan maar voor een bepaald onderwerp gekozen om mee van start te gaan. Dus echt helemaal vakantie heb ik niet, k zal wat moeten lezen en waarschijnlijk al wat beginnen prullen met allerlei dingen. Maar toch een stuk rustiger aan dan de voorbije 10 (nu eigenlijk moet ik niet klagen he, k denk dat ik in Leuven langere weken geklopt heb).

Gisteren heb ik dan de vakantie maar direct goed ingezet door Hilde (zie rechts tussen de blog links) te gaan lastig vallen in West Hollywood. De buurvrouw kwam al snel binnenwandelen met haar enorm vrolijke en schattige sloeber (zie de hierboven gestolen foto van Hilde haar blog) die just wakker was. Al snel was het middag en hadden we honger en zijn we maar iets gaan eten en dan gaan shoppen. Lekker asiaatische tapas met enorm vriendelijk en goede service (de beste die ik hier ooit in LA gehad heb, ofschoon de Indier enorm dicht in de buurt komt). In de buurt dan maar een shopping center gaan ontdekken (waar ik mijn zus mee naar toe ga slepen). En ik was juist op tijd terug thuis om voor mijn ventje te zorgen (9u).

Geen opmerkingen: