zaterdag, december 09, 2006

Verjaardagfeestje of ookwel afscheidfeestje of ook wel einde van de examens feestje


Gisterenavond was het dan zo ver. Eindelijk waren de examens, presentaties, take-home exams, papers, etc... allemaal achter de rug. Met dan die laatste week ook nog een jarige, dan mijn kamergenote die terug naar Noorwegen vertrekt was er dus meer als reden genoeg om te feesten.

Het thema was mexicaans, maar dit heeft ons niet tegen gehouden om pizza te bestellen (want dat was wat de jarige wou eten). Met onze sombreros op en de magaritas in de hand (na een tijdje begon de camera nogal dubbel te zien) kon het feest beginnen.

Zelf ben ik op een redelijk uur in bed gekropen, maar mijn kamergenoot en de jarige hebben besloten van gewoon door te doen tot het ochtend is. Gewapend met dekens en veel drank hebben ze de nacht in de zetel doorgebracht al kijkende naar Gilmore girls en Simpons. Het was precies nog een leuke boel.

Wie nu denkt dat ik hier de volgende maand op mijn lui gat mag rusten (gelijk de meeste van de studenten) heeft zich hopelijk niet vergist. Maar zondag vertrek ik alweer richting San Diego, dit keer voor een workshop. En als het van mijn begeleider afhangt, zal ik toch ook nog wel wat werk verrichten tijdens deze iets war rustigere maand. Maar ik ga toch wel proberen om wat van het sociale lezen hier in LA op te snuiven. En dan met kerst gaat mijn zus hier zijn, dan kunnen we ook nog eens de winkels onveilig maken (er zou blijkbaar een H&M zijn gekomen niet al te ver van waar we wonen en daarnaast moet ik gewoon ook eens gaan window shoppen om te weten waar/wat en hoe duur natuurlijk :)).

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey Saskia,

Diene H&M zit in het Beverly Center shopping center op La Cienega en Beverly. Inderdaad niet zo ver van Santa Monica. Een enorm shopping center, parking is voorzien en ik dacht niet zo duur. Maar ook de bus stopt vlak voor de deur.
Als je er naar toe gaat en er is tijd genoeg kan je ook 3th street inwandelen een paar lichten ver is 'The Groove' ook nog een shopping gebeuren :-. 3th street is zeker de moeite maar wat duurder uiteraard. Ik denk dat je in die buurt twee dagen kan shoppen met Beverly en Melrose als volgende straten.

Geniet van de 'vakantie'.