zondag, juni 29, 2008

Relaxing

Al ongeveer een 2-tal weken na mijn laatste belangrijke deadline kijk ik uit naar onze vakantie van volgende week. Maar deze laatste week stond er een zeer belangrijk experiment op de planning (experimenten op een tokamak zijn moeilijk om te krijgen, maar 1/6 wordt uitgevoerd en een dag experimenten kost veel geld) en ondanks het feit da ik geen experimenten doe, stond ik toch op het leiders team. Het lot wou, dat een hoop mensen op vakantie waren en dat we dus maar met 3 van het leiders team aanwezig waren. Zodat mijn inbreng belangrijk was, ookal heb ik nauwelijks ervaring. Dan zag het ernaar uit, dat we door mechanische problemen op het einde van de week misschien nog eens mochten proberen, dus kon ik donderdag avond nog eens laat doorwerken, omdat we maar met 2 gingen zijn. Dus veel meer stress en werk dan k verwacht had. Ahja nog een paar kleine deadlines op het einde van de week.

Om een lang verhaal kort te maken, ik ben echt aan vakantie toe. Gisteren heb ik nu eens echt niks gedaan. Vandaag voelen de batterijen al een stuk meer opgeladen aan. Met mijn 2 kotgenoten hebben dan maar een zeer lekkere brunch klaargemaakt:
Pannenkoeken, omelet met kaas, spek, tomaat en champignons uit de oven, een fruit smoothie en natuurlijk een kop koffie

Voor de rest vooral Wii spelen (sinds een kotgenoot een Wii gekocht heeft).

Geen opmerkingen: