maandag, juni 02, 2008

Modern Marvels

Een kleine oproep voor alle Belgen en niet Belgen die in Amerika wonen en deze blog lezen. Deze vrijdag, 9 juni, komt er op de History Channel, een programma, namelijk Modern Marvels. Deze episode is gefilmd op General Atomics, waar ik vooral werk en heet Super Hot. Zelf was ik natuurlijk net in Belgie toen ze gefilmd hebben en ik heb dus geen idee hoeveel in het programma over fusie gaat en wie of wat ze gefilmd hebben, maar voor iedereen die misschien nu eens zou willen weten wat ik hier doe, of waarmee ik bezig ben, zeker eens kijken.

Om echt reclame te maken het wordt op de volgende uren uitgezonden (zodat iedereen z'n Tivo kan zetten :)):

8pm Eastern and Pacific times
7pm Central
6pm Mountain


Voor familie en vrienden in Belgie, zullen we zien wat we kunnen doen. Want deze programmas kan je vaak ook online bekijken in de US, maar normaal niet erbuiten.

Geen opmerkingen: