vrijdag, juni 13, 2008

Weekje thuis werken


Zosi een weekje thuis werken zit erop. Ik ben deze week niet naar San Diego vertrokken, omdat het de US Open (golf niet tennis) zijn op zo een dikke mijl van waar ik woon en werk in San Diego, namelijk op de Torrey Pines South course, dit zeer mooi en romantisch naast de oceaan, bovenop de kliffen ligt.

Ik werd al een hele maand gebombardeerd met emails over alle problemen die het evenement met zich zo meebrengen. Zo worden er elke dag 50.000 bezoekers verwacht. Die allemaal officieel met een shuttle vervoerd worden, maar volgens mij heb je er toch altijd een paar die eens willen zien hoe dichtbij ze nu kunnen parkeren. Daarnaast ging parkeren wat lastiger zijn op de campus, want wij hebben een groot deel van onze parkeer plaatsen ter beschikking gesteld (ik hoop dat we daarvoor toch een compensatie krijgen die dan ook weer nuttig wordt besteed). Daarnaast was het finals week voor de studenten, dus al bij al zeker niet de moment in buurt rond te hangen als je er niet moet zijn.

Deze week geen experimenten en het werk dat ik moet doen, doe ik best in een rustige omgeving, zonder afleiding. Dus heb ik een weekje in onze bureau/logeer kamer mij geinstalleerd. Maandag ga ik dan eens een grote verhuis naar San Diego organiseren. Ik ga namelijk 2 weekends daar blijven, want Pieter is op conferentie en met de bezine prijzen is er geen enkele reden om dan op en neer te rijden.

En de foto, wel tussen al het naarstige werken door ben ik beginnen spelen met gimp om foto's er beter te laten uitzien. En dan stonden de bloemetjes hier voor het raam in bloei en dacht ik maar eens 2 fotos te trekken om het effect van het Av knopje op mijn prachtige nieuwe (wel nieuw, tis nog altijd de verjaardagscadeau vanuit april) camera te illustreren :).

Geen opmerkingen: