vrijdag, juni 20, 2008

Zomers

Het is hier echt nu al bijna de hele week super prachtig week. Voordien was het ook al echt wel goed weer (wanneer is het nu hier ne keer echt geen goed weer), maar nu is het gewoon perfect. Lekker warm (net geen 30 graden aan de kust), heel zacht vriendelijk zeebriesje.

Sinds Pieter bezig is met zn Europese tournee, blijf ik momenteel ook in de weekends in San Diego. Ik ga ervan profiteren om eens wat te gaan Outlet shoppen. Hier in San Diego heb ik de keuze tussen 2 grote outlet centers op een 20 min rijden. Daarnaast probeer ik te veel lange dagen te werken, zodat ik wat van het mooie weer kan genieten.

Het idee was wat met vrienden af te spreken hier, maar met de Wii die mijn kotgenote gekocht heeft, is daar nog niet veel van terecht gekomen. Ook geen nieuwe fotos op de blog, want ik heb mijn camera niet meegenomen.

Geen opmerkingen: