maandag, juni 11, 2007

Tandarts

Vorige week waren we al eens beide voor een eerste bezoek geweest. Na wat foto's van onze tanden een snelle blik in onze mond. Kregen we beide een zeer korte slechte uitleg. We voelden ons als een stuk vee behandeld. Bovendien weet k dat een van de dingen die de tandarts vertelde gewoon een leugen was (k heb al eerder fotos van mijn tanden gezien en k weet wat er mis is met mijn wijsheids tanden en wat ze me vertelde kwam niet overeen, maar ze heeft wel gelijk dat die er ooit uit moeten, maar zolang k er geen last van heb, ga k mijn eigen niet pijnigen).

Nu die dag hebben ze gewoon snel onze tanden gekuisd. En dan vandaag zijn we dan terug gegaan voor de nodige oplap werken. Pieter heeft 2 gaatjes, waarvan er eentje vandaag gevuld is, het volgende is voor vrijdag. Ik stond wel te kijken hoe snel dat zoiets opgelapd is. Zelf nog nooit een gaatje gehad, dus k ken alleen de horror verhalen.

Dan was ik aan de beurt, eerst probeerden ze mij nog een antibiotica mondspoeling van 130 dollar aan te smeren. Ik heb vriendelijk bedankt. Nadien dan de rechterkant van mijn mond laten kuisen. Ik heb nogal wat last van tandsteen en nu is dus 1 kant een stuk properder, vrijdag de andere kant. Ik mocht ook verdoving hebben van de dokter, maar k heb in de zetel geknepen en het zonder verdoving gedaan. Ik had de spuit gezien waarmee ze Pieter hadden verdoofd en dat was genoeg om door een beetje pijn te zitten :)

Ondertussen heb k nog 2 examens, morgen eentje en dan een ander dat moet beslissen of k goed genoeg ben om een phd te doen volgende week. En als dat allemaal achter de rug is, kan k hier eens deftig kuisen en de was doen, zodat alles hier proper is als we richting europa en ook belgie vertrekken. We kijken er beide al naar uit en hoe dichter de datum komt, hoe makkelijker k vergeet hoe erg de jetlag was vorige jaar augustus.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik heb net hetzelfde probleem gehad ivm wijsheidstanden, gelukkig heb ik ze nog allemaal !

Ze duwden wel wat maar dat ging vanzelf over... Ik begin ook stilletjes een baard te krijgen na 30 jaar :)...
Oorzaken bestrijden ipv symptomen verdoezelen kan je altijd...