woensdag, juni 27, 2007

Drink till you drop

Om in hetzelfde thema als Saskia te blijven (toch ongeveer), zal ik het hebben over de 'mannelijke' kant van op 'vakantie' te zijn.

De conferentie is, zoals al eerder vermeld, in Frankrijk. Hoera! In tegenstelling tot sommige andere landen (kuch Engeland, kuch Duitsland) weten ze hier wat degelijk eten is. Lunchpauzes duren hier anderhalf uur (heel wat beter dan 40 minuutjes zoals vorig jaar). En nog beter.... wijn bij het eten. Er wordt dan ook redelijk wat wijn gedronken. Ik denk dat er per tafel al snel 2-4 flessen wijn door gaan per lunch (8 man). Om nog maar te zwijgen van de avondmalen. Het is ook niet verwonderlijk om tijdens de presentaties na de lunch een aantal deelnemers in slaap te zien vallen In mijn geval was het natuurlijk de jetlag die me inslaap deed vallen ;)

Morgen vertrek ik richting Brussel om weer samen te komen met Saskia, en dan 2 welverdiende weekjes 'werkvakantie' in Belgie en omstreken te hebben.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo,

Geinspireerd door TV-programmas als Ik vertrek en Het Roer Om, ben ik als 'geimigreerde' Nederlander begonnen met nederlandstalige Blogs bijelkaar te zetten (meer dan 200 al!) op een onlangs gecreeerde website http://expat-blogging.blogspot.com

Jouw website heb ik via Google en links van andere expat bloggers gevonden en er ook bijgezet. Kijk maar eens wat je er van vindt.

Ideeen/Tips zijn meer dan welkom en ook links naar andere Nederlandstalige Bloggers in het buitenland zet ik er graag bij.

Met vriendelijke groet.
Paul
plbosman@gmail.com

Anoniem zei

Sideways ??? IMDB

Groetjes,

Joris