vrijdag, juni 01, 2007

Adres

Het is alweer een tijdje geleden dat ik nog eens iets gepost heb op de blog. En waarom niet van deze gelegenheid gebruik maken om mijn ongenoegen te uiten over de Belgische administratie. Blijkbaar is het dus onmogelijk om ons adres hier in de VS correct over tenemen voor officiele brieven (zoals bv: belastingen, kiesbrieven, ...). Dat gaat van kleine dingetjes zoals appartementnummer en straatnummer omwisselen, tot straatnummer en postcode samenvoegen. Dan vergeten we nog 'Caunited' (wie het nog niet door heeft, dit is een samenvoeging van CA en United.... waar de States zijn weet ik niet). Nog een geluk dat Los Angeles een grote stad is...

Misschien nog het meest ongelooflijke van de zaak is dat veel van die brieven nog aankomen ook (meestal na 2-4 weken onderweg te zijn, ipv 3 tot 4 dagen). Dit spreekt boekdelen over de US Postal Service, en vooral over hun 'decryptie' afdeling. Mijn petje af voor deze dappere zielen ('t zullen wel illegalen zijn...)

Het goede nieuws is dat voor echt belangrijke boodschappen, er wel in geslaagd wordt het juiste adres over tenemen. Ik zou niet weten wat doen zonder verkiezingsreclame...

Geen opmerkingen: