zaterdag, maart 03, 2007

Stervende laptop

Mijn trouwe compaan voor de laatste 3,5 jaar heeft besloten van langzaam de geest te geven. Hij werkt nog op halve kracht (1 geheugenlatje is kapot) en we hebben dus maar een nieuwe besteld.

Maar natuurlijk heeft dit mijn hele planning om er een namiddagje op uit te trekken compleet omzeep geholpen. Het heeft ook al mijn zin ontnomen om nog te kuisen, vouwen en strijken. Dus nu zit ik hier al mopperend de tijd te verdoen, zodat deze dag voorbij is en k met een schone lei en vol moed aan de volgende kan beginnen.

Ah en ondertussen zijn we hier sinds gisteren exact 6 maandjes. We gingen die vanavond gaan vieren door lekker te gaan eten. k heb er niet echt veel goesting in, maar k heb ook geen goesting om te koken. Eigenlijk ne zak chips en een hoop alcohol is just wat ik nodig heb, maar k denk dat Pieter wel iets anders als maaltijd verwacht :(

3 opmerkingen:

Pieter zei

niet bepaald ;)

Anoniem zei

Er moet daar nogal een beetje gekuist worden zeg.

~peirz

Anoniem zei

:(