zaterdag, maart 24, 2007

1 jaar


Deze ochtend hebben we beide een mailtje ontvangen met gelukwensen in en of we er zelf ook aan gedacht hadden. Of we beide niet onze huwelijksdatum zijn vergeten. Wel, raar maar waar waren Pieter en ik het dit keer niet vergeten.

Ook wil ik bij deze al die mensen bedanken die wel in dit huwelijk hebben geloofd, of ze nu op het huwelijk waren uitgenodig ja of nee. En die niet uit jaloesie overal nonsens hebben zitten vertellen over het feit dat het nog geen jaar zou duren (mis dus) en dat k naar een paar maand wenend zou terug keren uit de VS (weeral mis, tis hier nog altijd super tof). Ik hoop dat niemand te veel geld in weddenschappen hebben verloren, en zij die winst hebben geboekt, gelieve ons 10% van de winst te storten :).

We hadden besloten om maar eens lekker lang uit te slapen, sinds dat voor beide al weer ff geleden was. We hebben het beide de voorbije weken nogal druk gehad en het was dus lang geleden dat k zonder al te veel zorgen kon wakker worden. Dan heeft Pieter speciaal voor mij op zaterdag pannenkoekjes gebakken. En dan na nog een beetje spullen te doen die een mens moet doen (voedsel kopen), zijn we met de auto weer de Santa Monica mountains in gereden. Weer een andere route weer andere mooie vergezichten. We zijn dan ergens in Malibu gestopt voor goed gegrilde tonijn voor mij en fish en chips voor pieter. En dan uiteindelijk zijn we in Marina del Rey naar de zonsondergang gaan kijken.

Nadien kon k thuis al direct beginnen mijn valies te pakken. En zondag heb k dan in vliegers doorgebracht en nu zit k hier in Oak Ridge, Tennessee. Waar nu eens echt niks te doen is, maar een prachtige natuur. Spijtig genoeg sluiten al de amerikaanse restaurantketens hier vroeg en kan een mens nog niet eens lang werken. Maar vandaag ben k toch te moe en zal k eens op tijd in bed kruipen.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

En vanwege ons een gelukkige eerste huwelijksverjaardag!

Kristine & Alain @ LA

ilse zei

Van harte gefeliciteerd. En laat "ze" maar klappen.. ze hebben toch altijd gelijk hoor..

saskia zei

Dank je Kristine en Alain.

Ilse, k ben het al gewoon. k trek het mij niet zoveel aan, k vind het gewoon niet echt beleefd, maar niet iedereen heeft manieren geleerd :)

@nn zei

Allez, proficiat hoor. Hop naar het tweede jaar.
(Wij hebben er deze zomer 20 opzitten, amai wat voel ik me nu oud!)