donderdag, maart 22, 2007

Big - The American Way

Deze maandag is de nieuwe Airbus op LAX geland. Ik was van plan te gaan kijken, maar helaas raakte ik er niet op tijd. Dus hebben we het maar op zijn Amerikaan gedaan, en het live op TV gevolgd. Best wel een impressionant machien. Eergisteren is het toestel dan weer richting Europa vertrokken. Wederom kon ik niet op tijd zijn, en misschien ook gelukkig maar want het toestel is tevroeg vertrokken, tot groot ongenoegen van al de mensen die een half uur voor het 'geplande' vertrek aankwamen om te kijken (en dus te laat waren). Een collega die vlakbij de luchthaven woont, wist me te vertellen in het in-real-life nog indrukwekkender is. Anyway, ik veronderstel dat achter een jaartje ofzo, ik er wel eens als pasagier/vee in zal zitten.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik heb hem op internet gezien. Gigantische...

gr petra