zondag, maart 16, 2008

Wind en brownies

Dit weekend geen wandel of fietstochten. Redelijk wat wind, dus dan gingen we niet tegen de wind infietsen. Voor een korte wandeltocht in de Santa Monica Mountains keken we vandaag net iets te laat op de klok om op tijd te vertrekken. Geen mooie fotos. Nu ik heb op het net nog een nieuw state park ontdekt op een uur rijden waar we nog eens een langere wandeling kunnen doen. Ik vind het niet makkelijk om hier veel wandelingen te vinden van de categorie 5-15 mijl die je op een dag kan wandelen en waar je niet naar 1 punt wandelt en dan via dezelfde weg terug moet. En nu ziet het ernaar uit dat er in dat park een aantal zulke wandelingen zijn (vooral dankzij het feit dat er veel gemountainbiked wordt, zijn er lussen die iets langer zijn dan de normale al dan niet avontuurlijke 3 mijler).

Ik ben zelf niet zo een grote fan van Amerikaans gebak. De meeste muffin soorten die ze hier hebben vind ik te zoet. Alleen de cranberry muffin kan mij echt bekoren als k er eens echt goesting in heb. Langs de andere kant als k dan eens echt goesting heb in iets zoets met chocolade, dan zal k al snel naar een brownie grijpen. Ik kan daar echt van genieten als zo een brownie op je tong wegsmelt. Vandaag heb ik ze voor het eerst zelf gebakken. Ik vind ze niet zo goed als bij de coffee place om de hoek, maar het was dan ook zo een kant en klaar verpakking. Volgende keer een ander merk proberen. Nu zit k hier wel met een hele massa brownies. Ik zal ze morgen op het werk in de koffie ruimte zetten en dan stiekem timen hoe lang het duurt voor ze weg zijn (vorig jaar met de belgische pralines, had k nauwelijk de tijd om even naar het wc te gaan en ze waren al weg).

Geen opmerkingen: