woensdag, augustus 02, 2006

Bezoek aan de VS

Morgen is het zover. Dan vlieg ik Pieter achterna richting Boston. Met alles wat ik op het net gevonden heb lijkt mij dit een enorm interessante stad. Ik denk dat ik daar wel meerdere dagen zoet zou kunnen zijn. Daarnaast zouden de Sea Food restaurants enorm lekker zijn. Spijtig dat ik daar eigenlijk maar 1 dag ga zijn. We vliegen dan nadien door verder richting westen.

Het weekend gaan we in San Diego en omstreken doorbrengen. Ik kan dan op mijn gemak ook mijn nieuwe omgeving verkennen voor volgend jaar en nog wat administratie regelen. Ik heb nog geen idee wat ik in mijn vrije tijd in San Diego wil doen, maar als er tijd is is misschien een bezoek aan de Zoo interessant. Ik heb er al veel over gehoord en het schijnt wel enorm impressionant te zijn.

Uiteindelijk gaan we dan naar Los Angeles. We hebben nog een hoop dingen die we daar in orde willen brengen voordat we naar Los Angeles kunnen verhuizen. Het belangrijkste is een appartement vinden. Dus dat gaat de eerste dagen onze prioriteit zijn. Moest er ergens tijd over zijn zou ik dolgraag beide Guggenheim museums gaan bezoeken. Ik ben ongeveer 8 jaar geleden al eens in het grote Guggenheim geweest en dat was zeer impressionant.

Ik hoop iedereen een beetje op de hoogte te houden. We hebben allesinds de camera mee om af en toe een mooie foto op de blog te posten. Alles zal afhangen van de internet connecties.

Geen opmerkingen: