zaterdag, augustus 21, 2010

Tandjes

Jaja, ik hoor het iedereen al zeggen: Is dat niet een beetje vroeg. Ja dat is een beetje vroeg. We hadden het zelf eigenlijk niet door. Het waren onze vriendelijke buren die ons erop attent maakten. Al een paar weken loopt de zever constant uit Nathan zn mond. Hele 'onesies' worden zo vol gezeverd. Dan had hij plotseling ook weer een paar slechtere nachten ( lees: 5-6u aan een stuk slapen in plaats van 7 tot 8 uur slaap). Ik weet als je die uren leest mogen we echt niet klagen op 2 maanden en een beetje. 
 
De buren wisten ons te vertellen, hij is tandjes aan het krijgen. Nadat ze dit zo een hele week bleven herhalen en Nathan iets lastiger was, ben ik maar eens in die mond gaan kijken. En waarempel, je kan zowel onderaan als bovenaan onder het tandvlees 2 witte vlekken zien zitten. Het zal waarschijnlijk nog een hele tijd duren voordat ze uitkomen, maar ondertussen is hij een beetje hangerig. Maar als we al de baby experts rondom ons mogen geloven is hij een zeer makkelijke baby. Je kan hem overal mee naar toe nemen, ofwel slaapt hij er doorheen, ofwel neem hij rustig al de nieuwe dingen in zich op.

De laatste dagen wil hij overdag niet meer goed doorslapen. Ik vermoed dat dit het gevolg is van een chaotische donderdag. De verhuizers zijn toen langs geweest en gelukkig is de buurvrouw komen helpen, want ik kon hem niet mijn volle aandacht geven. Dus is hij toen de hele namiddag tot redelijk laat 's avonds wakker geweest met maar kleine dutjes.



1 opmerking:

Kristel Holsbeek zei

Leuke fotos maar idd tandjes al krijgen is best wel vroeg, och als alles goed verloopt toch geen enkel probleem...alleen voor je borsten;-))(als je borstvoeding geeft)
Succes!!