zondag, november 30, 2008

Lang weekend

Ook dit jaar geen foto van een kalkoen. Dit is onze derde thanksgiving en ook dit jaar zijn we nergens heen gegaan en we hebben ook geen mensen uitgenodigd. Ik weet niet hoe het met andere mensen is, maar na een week conferentie heb ik altijd een hoop werk liggen dat moet gedaan worden. Daarnaast behoren we blijkbaar tot die rare wezens die hun job graag doen en dus wel een paar uur extra kloppen dan die 40 uren week. Als een gevolg houden we onze weekends graag rustig.

Dus ook dit jaar geen feestjes. Nee, gewoon rustig wat werken en af en toe de tijd nemen om wat te ontspannen. Geen uren in de keuken staan, geen lawaai van andere mensen die langzaam zat aan het worden zijn, geen problemen om de laatste mensen buiten te zetten zodat je zelf uiteindelijk na snel wat opruimen in je bed kan kruipen. Noem mij asociaal maar na een week conferentie die bijna uit niks anders dan netwerken bestaat, kon ik de stilte en mijn nachtrust best apprecieren.

Oh, de nieuwe bond film zijn we gisteren gaan zien. Zeker niet zo goed als de vorige. Er zat nogal weinig verhaal in, maar ik heb al slechtere bond films gezien. Hopelijk is dit zo een tussen film en is de volgende een stuk beter. Sorry dat er momenteel weinig te melden valt, maar alle graphics mensen weten dat siggraph langzaam dichter komt. Ookal heb je in mijn onderzoeksgebied niet direct zulke grote deadlines, ik heb toch een aantal projecten die echt af moeten voor de kerst vakantie (details zal ik iedereen besparen :)).

Geen opmerkingen: