zondag, december 07, 2008

1.79

1.79 dat is hoeveel wij momenteel betalen voor een gallon benzine. In de 2 jaar dat we hier nu al rond rijden is het de eerste keer dat we onder de 2 dollar betalen. De voorbije winters was het laagste misschien 2.30. In vergelijking met wat we tijdens onze roadtrip betaald hebben (4.50) is dit spot goedkoop (en in vergelijking met europa ook). Toch stond er precies geen volk aan het tankstation. Deze zomer was het regelmatig aanschuiven, waarschijnlijk omdat het een van de goedkoperen in de buurt was.

We waren weeral eens in de Target, dit keer voor een fietslamp voor Pieter. Elke keer als we daar zijn kan ik het niet laten om ook eens bij de keuken spullen te gaan kijken. Dit keer stond er een Crock pot in de reclame en ik wil al even zoiets in huis halen. In het weekend kan ik natuurlijk al mijn stoofpotjes gewoon op het kookvuur maken. Maar de crockpot lijkt mij wel handig voor als we eens een dagje gaan wandelen, dan kunnen we 's avonds nog altijd van lekker eten smullen, zonder dat ik moet koken. Ik vond het iets handig voor die dagen dat ik eens wat minder goesting heb om lang in de keuken te staan, vooral omdat Pieter graag stoofpotjes eet. Zoals je merkt, heb ik een hele lading aan excuses gevonden om deze kleine aankoop te verantwoorden. Ik heb de Crock pot gisteren dan ook direct uitgeprobeerd. Ik zou zeggen het eten had nog net iets langer dan 4u er mogen instaan, wat natuurlijk goed nieuws is voor als we er eens een lange namiddag op uit trekken.

Geen opmerkingen: