maandag, december 22, 2008

Strep throat

Tis even stil geweest. Zo niet al te veel na de laatste post, heb ik keelpijn gekregen. Maar ik ben geen watje en dus ging ik dat wel eens te baas kunnen met gewoon wat extra slaap en wat extra vitamientjes. Ik wist eigenlijk al wat het was, maar ik wou ergens dat het niet zo was (was niet de eerste keer dat ik dit soort keelpijn voelde). Als een stoere ben ik na een weekend keelpijn vorige week maandag maar om 5.30 naar San Diego vertrokken (ik moest aanwezig zijn op een bepaalde vergadering die ze natuurlijk vroeg in de ochtend hadden gezet). Tegen dinsdag, was het dus groot feest met lekker veel koorts. Na 3 dagen koorts, heb ik het stoer zijn opgegeven en ben naar de dokter gegaan. Gelukkig is het een lieve die mij niet belerend aankijkt en dan zegt da ik de volgende keer maar iets eerder moet afkomen. Sindsdien zit ik op een dubbel portie antibiotica voor 10 dagen. Ik het weekend niks anders gedaan dan slapen (en als ik dan al wakker was was ik lastig). Ik vermoed dat de antibiotica nogal straf zijn, want k ben wat misselijk en eten is nu niet mijn favoriete bezigheid (en iedereen die mij kent, weet dat dit echt wel erg is). Vandaag gaat het precies iets beter, dus ga ik de volgende 2 weken eens op mijn gemak van thuis werken. Toch wel handig als je werk vooral op een computer gebeurd.

1 opmerking:

Petra zei

Beterschap! Ik weet hoe pijnlijk strep throat is, alsof er messen in je keel steken!