dinsdag, oktober 28, 2008

Nieuw speelgoed


Na vorige vrijdag rustig het appartement te kuisen, konden we eindelijk eens rustig van het weekend genieten. Zaterdag heb ik naast wat winkelen en eten klaarmaken eens echt niks gedaan en ik moest mij er niet eens schuldig over voelen.

Op zondag zijn we met de auto gaan rijden. We zijn naar Angeles National Forest geweest. We hebben daar in de lente al eens gewandeld, nu ging ik vooral om nieuw speelgoed te testen. We wouden wat op hoogte zitten, zodat ik wat vergezichten kon fotograferen met mijn camera. Pieter wist mij deze week namelijk te verrassen met een Polarisatie filter. De vergezichten vielen goed mee, niet het beste zicht ooit (dat was er eerder het weekend voordien), maar zeker niet het slechste. Ideaal om de filter te testen.

Deze week zal ook druk zijn. Mijn ouders beginnen langzaam in Zuid-California te geraken na hun road trip die in Seattle begon. Deze week komen ze in San Diego toe en het weekend zullen we in lala-land doorbrengen. Updates zullen volgen als er tijd is.

3 opmerkingen:

Petra zei

Zo'n filter gebruik ik ook graag voor landschappen. Veel plezier met je ouders!

Annelica zei

In SEATTLE vertrokken!! Ik ben JALOERS en ik wil TERUG!!! :-)
Ben benieuwd wat ze er van vonden...

Anoniem zei

annelica, hier de vader van Saskia.
Seattle is een van mijn lievelings steden in de USA. de combinatie van water en bergen is altijd goed. Groen gelijk Ierland en een echt stads centrum: Pioneers square
Het was ook de vijfde keer.

Gust