dinsdag, oktober 21, 2008

Tijd vliegt


En dan vooral in de weekends. Voordat we het weten is het altijd zaterdag avond en dan hebben we meestal echt nog niks speciaals gedaan. Deze zondag was het dus weer racen om alle wekenlijkse taken af te werken. De vorige weekends waren ookal zo druk, zodat er een volle maand was geduldig op mij lag te wachten.

Deze week moest k ook op Maandag al om 4 AM op het werk zijn. Dus werd het weekend nog wat extra ingekort, doordat ik al Zondag avond richting San Diego vertrok. Ik ben die maandag dan ook maar weer op tijd op het werk vertrokken, ik zag toch dubbel en gelijk wat ik zou doen, k zou waarschijnlijk toch opnieuw kunnen beginnen.

En dan het grote nieuws, ik ben na 6 maand nog eens tot bij de kapper geraakt. Ja, vandaag nog maar een snipper dag genomen. En vrijdag he, dan ben k ziek :) Dan kan ik eindelijk nog eens hopelijk een toffe post schrijven over al die leuke dingen die Pieter en ik zoal doen :)

2 opmerkingen:

Petra zei

Sterkte met de drukte, groot gelijk, dat je eens even vrij neemt!

Annelica zei

4am op het werk zijn ... SLIK