maandag, oktober 13, 2008

Pot luck party


Het weekend is weeral eens voorbij gevlogen en dat zonder dat we elke avond stom dronken in ons bed lagen. Veel is er nog thans niet gebeurd. Ik heb vooral in de keuken gestaan, voor echte Manhattan Clam chowder (mijn favoriete soep sinds ik in de US woon) en een echte limburgse vlaai. We waren namelijk uitgenodigd op een afscheidsfeestje van een collega van Pieter en het was ala Pot luck, dus moesten wij iets meenemen. Ik heb dus van de gelegenheid gebruik gemaakt van abrikozen vlaai te maken en uit te testen op een hoop Chinese vrijwilligers (ok, er was geen echte chinees daar, dit is bij wijze van spreken he).

Ook is het echte zomerse weer voorbij. De oceaan is terug koud, de wind is vorig weekend gedraaid. Een heel weekend harde koude oceaan wind. We konden eindelijk de bergen nog eens zien. Nu zitten we met het omgekeerde, Santa Ana winden : Hete winden vanuit de woestijn (Aangenamer dan die koude winden, maar ...). Natuurlijk brand het dus ondertussen weeral. Dit keer in Angeles National Forest.

1 opmerking:

Petra zei

Eng, hoor, die brand! Ik hoop, dat ze hem gauw onder controle hebben. Die vlaai ziet er super uit!