woensdag, augustus 29, 2007

Bezoek

Wel, morgen is het zover, dan komen mijn ouders aan in LA voor een 10-dagen bezoek.
Ik heb nu al medelijden met hun dat ze morgen (achter een 3tal uur) moeten opstaan om naar de luchthaven te gaan, en dan nog een 17 uur en 30 minuten onderweg te zijn.  Ze zullen zich nu ook afvragen waarom ik niet naast de deur ben komen wonen... Na deze 10 dagen zullen ze het wel weten, en zullen ze heel hard de neiging moeten bedwingen om mijn nek niet om te wringen (om nog maar te zwijgen van Saskia's ;)

2 opmerkingen:

kristine@BackinBelgium zei

Bon Pieter, zorg er toch maar voor dat Saskia's nek er nog aan staat, want ik zou binnenkort nog eens graag met haar gaan lunchen....
Veel plezier met het bezoek.

Kristine

Janatoon zei

Wat ouders toch niet over hebben voor hun kinderen... maar... zo hoort het ook! Geniet van hun bezoek!
Groetjes Janneke