donderdag, juli 20, 2006

Hitte

Amaai, het is toch maar warm vandaag. Gisteren was het warmer, maar toen ben ik niet buiten geweest. Vandaag is het dus 'frisser', maar 30 graden. Het is wel veel vochtiger en dat vind ik niet zo fijn. Het is dus maar hopen dat het in LA, vooral droog warm is met een zacht zee briesje.

Vanochtend ben ik nog eens een paar jeans voor Pieter gaan kopen. Het was weer eens hoog tijd (gelijk een echte man houdt hij niet van winkelen en wordt dit altijd uitgesteld tot het hoog nodig is). Het was even zoeken, want tegenwoordig hebben veel jeansmerken precies alleen baggy jeans of met alleen knopen. Maar na een paar keer passen hebben we toch 2 goede exemplaren gevonden.

Gelukkig is er nog de tour en is het dit jaar een heel spannende versie. Daarnaast is er nog de verhuis. Waarschijnlijk gaat de beslissing zeer binnenkort vallen. Dan alleen nog een leuk appartementje zoeken. Toen ik voor het eerst prijzen zag voor LA ben ik wel bijna van mijn stoel gevallen.

En op Ann haar vraag waarom Belgen zo talrijk naar LA trekken. In ons geval het te maken met mogelijkheden (werk en ook studies) die je hier in Belgie niet hebt.

2 opmerkingen:

@nn zei

Inderdaad, in een klein landje wonen heeft iets gezelligs en knus, maar sommige carrieres kan je beter uitbouwen rond een grootstad.
"The Californian Dream" wat die ook voor ieder anders mag wezen. Succes ermee.

kristine@BackinBelgium zei

Je mag inderdaad zeggen dat de huurprijzen hier niet van de poes zijn... Ook shoppen voor je gewone dagdagelijkse boodschappen kost hier een fortuin als je meer dan junkfood wil kopen! Ik viel laatst achterover toen we bij VONS buitenkwamen met een rekening van 180 dollar en we niet eens zo heel veel bij hadden (allé, dat vond ik toch)... Ik vond shoppen in België al duur, maar reken maar dat het hier nog wel wat meer kost... Tot weldra?!