zaterdag, juli 15, 2006

Cars



Gisteren zijn Pieter en ik nog eens naar de cinema geweest. Het was al weer lang geleden, met de hoeveelheid werk die we de laatste tijd hebben. Maar de nieuwe cars is al even uit in Belgie en die moesten we gewoon gaan zien (tja in Pieter zijn geval gedeeltelijke beroepsmisvorming en dan ook nog een grote Pixar fan). Het was weer eens een super film, maar Pixar maakt dan ook geen slechte films. Voor iedereen die nog niet geweest is, de film is meer als de moeite waard. Zowel oud als jong kan er goed mee lachen. Op de foto staat Guido een van mijn favoriete karakters, hij zegt niet veel, maar zo trouw als een hondje.

Naast een hoop werk dat nog gedaan moet worden die weekend zullen we nog eens ontspannen met een paar pannenkoeken te bakken. Misschien is er nog een leuke film op tv vanavond. Om toch naast de bergen werk die nog verzet moeten worden, toch nog een beetje te ontspannen.

1 opmerking:

kristine@BackinBelgium zei

Hey Saskia, reken maar dat er werk is om die trip voor te bereiden. Hier zijn heel leuke appartementjes hoor. Kijk maar eens op www.marinersvillage.com
Indien je een telefoonnummer ofzo zou willen, laat maar horen. Je kan mij bereiken op kristinefeuggelen@hotmail.com, da's misschien makkelijker voor in de toekomst. In ieder geval is de aankomst een hectische bedoening, want ja, je wil toch wel kunnen slapen in een bed, eten aan tafel, enz. enz... Mail me maar... doet me goed om wat te kunnen babbelen!
Kristine