zondag, december 05, 2010

Eerste sneeuw & sinterklaas

Vanochtend toen ik om 5u wakker werd had ik het nog niet door (wel het was dan ook donker en ik nog slaapdronken, Nathan spijtig genoeg klaarwakker). Maar toen ik om 7u Pieter ging wakker maken ( jaja, je leest het goed, Pieter staat in het weekend om 7u op en soms zelfs vroeger, wie had dat ooit gedacht), ving ik een witte glans op van buiten. Ik kon mijn ogen niet geloven, er lag zowaar een klein tapijtje sneeuw in de tuin. Snel heb ik Nathan in het grote bed gelegd om er een foto van te trekken. Ik ben wel niet buiten geweest, want daarvoor had ik geen warm genoege kleren aan. Het is voor ons vanuit Leuven geleden dat we nog sneeuw hebben weten vallen waar we wonen. In L.A. zijn we wel een paar keer de sneeuw gaan opzoeken ( max. 1u rijden), maar het voelt toch speciaal dat je gewoon buiten kan stappen en in de sneeuw zou kunnen spelen. Tegen de middag was het dun laagje snel weggesmolten.


Vannacht is ook sinterklaas hier langs geweest. Nathan had braaf zn schoentje gezet en heeft allerlei tof speelgoed gekregen. Een bal met allemaal knopjes die lawaai maken en die ook vanzelf rolt. Hij kan nog niet helemaal zelf rechtop zitten, maar bijna dus dan zal dat wel tof zijn. Ook als hij eenmaal kruipt, dan kan hij achter de bal aan. Dan ook nog een grote opblaas trommel, met balletjes in een geheim knopje waar dan muziek uitkomt. Hij zal er de komende maanden heel veel plezier aan beleven. Dan nog een paar schoentjes, je kan namelijk nooit te veel schoentjes hebben om voor sinterklaas te zetten :) (ik heb altijd stiekem gehoopt dat als ik meer schoenen zou zetten, of een grotere schoen er meer speelgoed in zou zitten). Niet lang meer en dan is het kerst en nieuwjaar en dan kan Nathan de hele tijd met zn opa en oma spelen.

3 opmerkingen:

Veronique zei

Babyschoentjes ... *smelt*...

marijke zei

Baby-sneakertjes! Ik heb mij al een volledig jaar ingehouden, maar tijdens de solden haal ik ook een paar voor Milla. ;-)

saskia zei

Nathan heeft het geluk gehad deze cadeau te krijgen de sint heeft hij ook een net paar gebracht. Nu alleen nog leren lopen ...