donderdag, juli 15, 2010

Uitstapje


Dit is de laatste week dat Pieter thuis is. Volgende week moet hij gewoon weer gaan werken en zal het weer Nathan en mama door de dag zijn. Dus hebben we ervan geprofiteerd en zijn we eergisteren eens naar San Diego gereden. Daar zijn we dan naar mama's werk geweest. Ik moest nog een aantal dingen met mensen bespreken en achter een aantal ander hun vodden zitten. Terwijl mama dan braaf werkte, speelde papa babysit in mijn mama's bureau. Hij heeft zich de hele dag fantastisch gedragen. Ik heb hem nog nooit zoveel weten slapen overdag. Hij is normaal een bundel energie, maar dat viel dit keer heel goed mee. Ook slaapt hij dus goed in de wagen, want op de 2 uur durende rit heeft hij niet een keer gehuild.

We zijn ook niet met lege handen terug gekomen. Een colega van mij verhuisd terug naar Europa en heeft zelf een zoon en een docther. We hebben dus een heel grote doos met baby kleertjes gekregen en dan ook nog een matje om op te spelen en dan het vliegtuigje van op de foto. Nathan heeft nu zoveel kleren dat ik mij afvraag of hij wel alles aan zal doen. Binnenkort gaan we eens zien of hij in een maat groter van pampers past en we vermoeden dat hij ondertussen meer als 4kg weegt. Ondanks het feit dat ik weet dat babies snel groeien, sta ik er toch zelf van te kijken.

1 opmerking:

Veronique zei

Dat vliegtuigje is super!! En hij ziet er idd al een stuk groter uit, 't gaat toch snel he. Over het slapen, elke baby is anders, ik ken iemand wiens baby maar max een half uur aan een stuk slaapt! Hopelijk trekt den onze meer op de papa (ne slaper) dan op mijn, want ik was een huilbaby. :p