zaterdag, juni 26, 2010

Nathan en mama


Gisteren Nathan weer eens laten keuren bij de dokter. Soms vraag je je af of ze je daar express extra laten wachten. Ik had hem ne schone pamper gegeven thuis ( wel 2 keer, want natuurlijk hoorde ik hem eens goed kakken vlak voordat we gingen vertrekken). Ik had em eten gegeven, maar door de 2de kakpamper was em natuurlijk nog hyper actief. En dan zit je daar in zo een koude kamer nadat ze hem gewogen en gemeten hebben met een naakte baby. Uiteindelijk ging ik uit pure miserie hem maar weer eten geven daar in dat kamertje. Ik had het veel eerder moeten doen, want ik was nog nauwlijks begonnen of de dokter wandelt binnen ( hebben die een instinct voor zoiets?).


Nadien hebben we de grote toer van al de winkels gedaan, zodat ik het huis niet uit moet voor de volgende dagen. Dan hebben we Pieter vanochtend vroeg op de luchthaven af gezet en nu is het dus Nathan en mama alleen. Iedereen die goesting heeft een een grote berg strijk, stofzuigen of andere kuiswerken, opruimen, pampers verversen, de eerste voeding die Pieter normaal geeft over te nemen, laat maar weten :). Tot nu toe doet hij het heel goed. Met een beetje hulp van mama en de tut slaapt hij braaf, we hebben al speel uurtje gehad. Hopelijk blijft hij dit braaf verder doen voor de volgende 6 dagen en dan komt Pieter misschien terug in een huis zonder strijk ...

Geen opmerkingen: