maandag, december 24, 2007

Kerst


Geen groot familie feest hier, sinds we hier maar met twee zijn. Pieter heeft zich in de bureau verstopt en komt daar uit om eens wat van mijn eten te proeven en om te zien hoe k mij in de zetel amuseer met al de kerstcadeaus. Voor mij is het in zeker zin dus een kerst zo als elk klein kind het zich wenst, zodra de pakjes open zijn, kun je je helemaal in het speelgoed verdiepen :). En dit keer geen gezaag dat k anders alle onderdelen niet meer ga terug vinden tegen dat we naar huis moeten etc ...


Zoals voorspelt zaten er een paar kookboeken (de foto's zijn van een golden goat cheese en moonblush tomatoes die k dan samen in een slaatje gegooid heb) tussen. Daarnaast hebben we voor onze kerst/nieuwjaar onszelf nog maar wat cadeaus gekocht. Vooral leesboeken, maar ook weer een spelletje voor onze Nintendo DS. Toen we de Nintendo DS kochten meer als een jaar geleden, was k een enorm gelukkig klein kind, want vroeger wouden mama en papa mij (en de rest van de kinderen) geen Gameboy kopen. Ik heb dus vooral gespeeld op die van vriendjes en k denk da k soms ook wel eens ene geleend kreeg voor nen dag. Maar wat bleek, k was helemaal niet meer zo handig met dat ding als toen k jonger was. Hoogstwaarschijnlijk omdat k niet regelmatig game. Maar nu hebben we dus een tof spelletje voor mij gevonden (en nee tis niet Tetris): Zelda and the phantom hour glass. Hier moet je niet op de knopjes duwen om vooruit, links of rechts te gaan of te springen. Hier moet je alles met de stylus en het touchscreen doen. Wat voor mij natuurlijk even moeilijk is als voor iemand die zn hele leven gegamed heeft. Anyway, het is een adventure spel en k lig het hier al een paar dagen tussen het koken door in de zetel te spelen.

2 opmerkingen:

Petra zei

Herkenbaar! En een hele fijne Kerst gewenst samen! Geluk in het spel lijkt me op zijn plaats ;).

Anoniem zei

Beste wensen voor het nieuwe jaar. We hopen dat jullie ook eens bij ons komen piepen naar ons blog...
Annick en Chris
http://www.bloggen.be/levensgenieters