donderdag, december 20, 2007

Kerstvakantie

Een paar dagjes te vroeg heb k beslist dat het nu zo wel genoeg geweest was met al dat werken en ben ik maar terug naar LA gekomen. Waar k nu een 2 weekjes lekker thuis ga blijven tot na Nieuwjaar. Tussen kerst en nieuw verbiedt de unief haar personeel van te komen werken, omdat ze dan kan besparen op electriciteit en verwarming. Ik herinner mij dat de KULeuven ook de verwarming afzet tijdens de kerstvakantie, tot groot jolijt van de graphics groep daar die meestal zeer lange dagen in de kou zit te kloppen. Hopelijk valt het allemaal wel mee, want zelfs hier zonder verwarming vind k het toch wat frisjes (en vorig jaar was k nog aan het lachen met die Californiers hier en hun winterbotjes en winterjas).

Ondertussen zijn de kerstcadeau al toegekomen (jaja, mijn ouders hadden de hints goed begrepen :)). Ik ga mij dus lekker knus in de zetel instaleren en wat ideeen opdoen voor de volgende 2 weken allemaal lekker eten klaar te maken. Pieter zal ondertussen verder werken aan Siggraph en zal dus zich in de bureau verstoppen. Geen feestjes voor ons dit jaar, gewoon lekker thuis zitten, samen. Dat is feest voor ons genoeg, want de weekends zijn anders veel te kort.

1 opmerking:

Sofie & Bart zei

Veel plezier daar thuis. En veel succes met SIGGRAPH! Wij vliegen een dezer dagen terug naar Belgie, dus voor mij zal het SIGGRAPHEN zijn in de kou... ;-)