dinsdag, februari 10, 2009

Sociale activiteiten

San Diego vandaag, na al de regen/sneeuw en wind van de voorbije dagen.

Het gebeurt niet veel, maar nu met Siggraph achter de rug, hebben we niet veel van ons laten horen hier op de blog, maar zijn we wel sociaal geweest. Twee weekends geleden hebben we een dag tripje van LA naar San Diego gedaan. Voor het eerst langs dat stuk kust gereden. Ik moet zeggen Long Beach was een aangename verrassing en dankzij de Super Bowl was er ook niet te veel volk op straat. Eerst zijn in Palos Verdes gestopt, zeer mooie buurt met prachtig vergezichten en veel te dure huizen. Uiteindelijk zijn we dan via de 74 doorgestoken van de kust naar Lake Elsinore. Deze heuvels (cleveland national forest) zagen er zeer mooi uit en we zullen er zeker nog eens terugkomen voor een wandeling of twee. Dan uiteindelijk via de 15 naar het Zuiden waar we op een BBQ verwacht werden. Het was lekker gezellig en we zijn dan ook tot een uur of 9 blijven plakken.

Pieter heeft dan een week in San Diego door gebracht. Dus we konden onze gebruikelijke vietnamess bezoeken en ik kon Pieter meenemen naar een Sushi zaak die ik pas geleden ontdekt heb. Het was nog eens gezellig om niet elke avond tot 8 door te werken en dan 's avonds alleen op kot te zijn, snel iets te koken, wat surfen, tv kijken, etc ... Ik heb dus van de gelegenheid gebruik gemaakt om eens een paar uurtjes minder te werken.

Vorige weekend hebben we de zaterdag vooral doorgebracht om alles voor te bereiden voor nog eens een Belgian Beer party te houden. Gelukkig hebben we dat drankencentrum vlak om de hoek, met de reusachtige keuze aan Belgisch bier. De laatste hebben we uiteindelijk om 1 uur buiten gezet en iedereen had weeral eens het effect van een Belgisch biertje onderschat. Maar dankzij de ruimte met de pool tafels die we gratis kunnen afhuren op ons complex, was het wel weer een tof een geslaagd feestje.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Mmm, Belgische bieren! Zeg hebben ze daar soms ook donkere Leffe? (mijn favoriete biertje)Daar heb ik al naar gezocht en nog nergens gevonden, zoja zou je me het adres van die winkel eens willen doorsturen? Kunnen we op Leffe-jacht als we nog eens in San Diego zijn.
Groetjes Nele

saskia zei

Spijtig genoeg kan je donkere leffe niet vinden in Zuid-Californie. Blijkbaar in Noord-Californie wel. De winkel is in LA, dichtbij Marina del Rey (Pieter en ik wonen in LA, ik logeer door de week in San Diego voor mijn job).

Hier is de website van de winkel:

http://www.beveragewarehouse.com/index.php

Saskia

De Martens in Pasadena zei

Spijtig, toch bedankt! Ik zal moeten wachten tot deze zomer als we in Belgie zijn op vakantie.
Groetjes, Nele

Nico zei

Belgian Beer party!?! Wanneer mogen we langs komen? :)