vrijdag, februari 27, 2009

Laatste loodjes

Het is hier weer even stil gevallen. Vorig weekend hebben we vooral huishoudelijke taken proberen af te werken. Morgen vertrek ik namelijk naar Europa en over een week volgt Pieter. Vorig weekend nog snel een paraplu gekocht, die ik hopelijk niet ga moeten gebruiken, maar ik vrees ervoor.

Ik ga eerst via Belgien, net de grens met Duitsland over. In Aachen overnachten en in Juelich naar een workshop. Als ik daar mee klaar ben rep ik mij snel richting Culham, nabij Oxford in Engeland, waar ik dan deel ga nemen aan de experimenten die ze daar gaan uitvoeren. Als ik naar de uren kijk, weet ik dat er zich een slaap te kort zal ontwikkelen, maar ik zal de week die erop volgt dan maar moeten gebruiken om uit te slapen. Die week gaat weer te kort zijn voor alles wat we zoal moeten doen, maar we zullen het op een of andere manier wel gedaan krijgen.

Dus waarschijnlijk ff geen berichtjes, want niemand wilt lezen over het grijze regenachtige belgie :)

Geen opmerkingen: