maandag, maart 23, 2009

Terug

Eindelijk terug. Sorry dat het zolang geleden is, maar na 1 week lange dagen werken in Europa, 1 week bij iedereen eens snel langs gaan om goedendag te zeggen en dan nog 1 week terug in VS, maar zonder internet toegang, kan ik nu eindelijk iets op de blog zetten.

Het was weer fijn om van al het lekker brood te smullen, met al da lekkers om erop te doen. Fijn om gezelling met vrienden en familie op restaurant te gaan waar ik nog eens schorsneren heb kunnen eten. Jamie. Spijtig genoeg zijn de bezoekjes aan Belgie en Luxemburg altijd te kort om echt alles te doen wat we graag doen, maar hier zijn er allesinds 2 kg bijgekomen, dus slecht kan het niet geweest zijn :). Maar die zullen ook wel weer weg zijn tegen de volgende keer dat we langs komen :).

We hebben nu hopelijk ongeveer de laatste winter storm gehad. Vooral veel wind, die nu eindelijk gaan liggen is. Morgen zou het weer lekker warm moeten zijn, ideaal dus voor mijn neus buiten te steken in de namiddag. Na 2 weken in redelijk schoon weer (mijn paraplu niet moeten gebruiken) maar toch frisjes, ga ik hier wel weer genieten van de gewoonlijke 20 graden en zonnenschijn.

Geen opmerkingen: