donderdag, januari 15, 2009

Stilte

Sorry dat het hier nogal stil is. Nog een dikke week en hopelijk zal er dan wat meer te vertellen zijn (Siggraph deadline). Om je een idee te geven, tegen woensdag avond had ik al meer dan 36 uur geklopt op het werk (en Pieter nog meer). Dus als een gevolg is het hier wat stilletjes en valt er niet zo veel interessants te vertellen. Hopelijk gaat alles terug naar een meer normaal tempo in een paar dagen/weken, want dit zotten tempo kan een mens toch niet al te lang volhouden.

Nu nadat ik deze vakantie eindelijk een boek heb uitgelezen waarin k waarschijnlijk al bijna 6 maand bezig was, heb ik de smaak weer helemaal te pakken. Elke avond kom ik nu thuis en probeer toch minstens 30 min te lezen. Vanavond zal ook het laatste boek dat ik begonnen ben uit zijn (The lies of Locke Lamora). Ik moet wel zeggen dat het een tof boek was om te lezen. Tijdens de vakantie heb ik nog genoten van een Terry Pratchett, die zijn elke keer grappig om te lezen.

Waarschijnlijk zal ik de volgende weken en maanden nog een hoop lezen. Twee van mijn kotgenoten zijn deze week verhuisd, naar andere grotere university housing. Je moet voor die dingen ongeveer 3 jaar op de wachtlijst staan en die zijn ook niet gemeubeld. Nu een van die kotgenoten, bezat zo ongeveer alles dat er bij ons op kot stond. Dus nu is de tv weg, de wii, de wii fit, etc ... Het is wel duidelijk dat ik binnenkort best een schaar op de kop tik en ook een paar kwezels, want dat gaat anders pijnlijk worden. Nu zijn we nog met 2 op kot. Blijkbaar vinden ze momenteel niet echt gemakkelijk vervanging (zou de verandering in regels er voor iets tussen zitten, waarbij ze studenten niet geconculteerd hebben?), dus zullen we daar nog even met twee blijven zitten. Dat de andere studente vertrokken is, stoort mij iets minder. Het was niet de makkelijkste om mee samen te wonen. Nu mijn andere kotgenoot vertrekt uiteindelijk ook over een kleine maand naar een grotere universiteits appartement. Dan blijf ik of helemaal alleen achter, of misschien vinden ze iemand.

1 opmerking:

Anoniem zei

Geachte heer, mevrouw,

Met deze e-mail willen wij u op de hoogte brengen van ons bedrijf Holland Comes2U. Wij richten ons op Nederlanders die zich hebben gevestigd in het buitenland of Nederlanders welke voor langere tijd werkzaam zijn in het buitenland.

Vaak horen wij dat deze groep mensen de Nederlandse producten zo missen. Men mist het kunnen lezen van een magazine of boek, het kunnen genieten van hun favoriete drankje, de snoep en ga zo maar door.

Holland Comes2U is een bedrijf wat voorziet in deze behoefte. Wij leveren wereldwijd de producten die u in Nederland elke dag in de supermarkt kocht. Wij zijn jong, dynamisch en willen ons richten naar de wensen van de klanten. U mag altijd vragen om producten die wij niet op website verkopen. Wij zullen er alles aan doen u te helpen aan dat waarnaar u vraagt.

Holland Comes2U heeft altijd leuke acties en nieuwe producten waarvan wij u op de hoogte houden met een nieuwsbrief. Op onze website kunt u zich hier voor inschrijven of als u nu al enthousiast geworden bent, gelijk aan de slag gaan en lekker gaan winkelen om op die manier binnenkort al te kunnen genieten van al die Nederlandse producten.

Check daarom nu onze website www.hollandcomes2u.com en u hoeft nooit meer zonder te zitten.


Met vriendelijke groet,
Reinier Wagener en Frank van Dommelen.


PS: Misschien bent u bereid een link van ons bedrijf op uw website te plaatsen. Uiteraard plaatsen wij dan ook een link van uw website op die van ons.

Holland Comes2U is onderdeel van RevanDo V.O.F.