zondag, augustus 10, 2008

Druk


Het is weeral even geleden dat we nog gepost hebben. Maar het is dan ook enorm druk. Pieter heeft volgend week weer de siggraph conferentie. Ik ben al een paar weken monster dagen aan het kloppen en dat niet eens voor mijn eigen deadlines.

De weekends zijn ook niet echt rustig. Vorig weekend zijn we met Pieter zn collegas in de Santa Monica Mountains gaan wandelen. We hadden er precies de warmste dag uitgekozen. Het was maar 10 km met een paar stevige klimmetjes (natuurlijk in de blakende zon). Na deze wandeling in de hitte zijn we allemaal naar de kust gereden. De eerste plaats waar ze drank verkochten zijn we gestopt, hebben we allemaal nog wat te drinken gekocht en dan allemaal de oceaan in. De meeste hebben het gehouden bij pootje baden. Een perfecte afsluiting van de dag.

Dit weekend moet Pieter het hele weekend werken en zijn Bart en Sofie even langs geweest. We zijn dan sushi gaan eten en zoals gewoonlijk heeft Pieter zondag ochtend zijn Pannenkoek-bak-skills getoond. Ik hou mij bezig met zoveel mogelijk was te doen en te strijken. Wat wel meevalt, nu ik tussendoor naar de olympische spelen kan kijken. Maar ik moet wel zeggen, dat ik het beter vond in europa. Waar ik dan eens bij de duitsers, de holanders, eurosport, de fransen en ook de engelsen kon gaan kijken. Hier heb ik maar 1 echte keuze. Er ligt hier ook op de alternatieve kanalen de nadruk op groepsporten, terwijl die mij meestal iets minder interesseren.

Geen opmerkingen: